lördag 12 februari 2011

Kråkor


Tres brujas

3 kommentarer:

Anonym sa...

När man ska förstora den här bilden så får man meddelandet:

Det här är en rapporterad osäker webbplats
1.bp.blogspot.com

Vi rekommenderar att du inte fortsätter till den här webbplatsen.
Gå till min startsida i stället

Webbplatsen har rapporterats till Microsoft för att den innehåller hot mot datorn som kan lämna ut personlig eller ekonomisk information.

Mer information

Webbsidan har rapporterats innehålla följande hot:

Hot från skadlig programvara: Den här webbsidan innehåller länkar till virus eller annan skadlig programvara som kan skicka personlig eller ekonomisk information lagrad eller inskriven på din dator till andra personer.

Läs mer om nätfiske
Läs mer om skadlig programvara
Rapportera att webbplatsen inte innehåller några hot
Ignorera och fortsätt (rekommenderas inte)

pelle sa...

Det var ju skumt!
Jag tror jag la upp den på samma sätt som de andra, så säg gärna ifrån om det händer igen. Själva bilden är mest trams, men kanske ändå lite intressant (och oläckert!) med kråkor som plockar bland måsarnas spybollar (tror jag att det är...).

ming wan lee sa...

Nä, jag har inga problem med förstoringen - fast det kanske du har åtgärdat nu... bilden är väldigt kul, jag är litet förtjust i kräkfåglar, föråt kråkfåglar.